Wróbelmen
Administrator
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 12:42, 18 Paź 2010 Temat postu: Zasady Lotu |
|
|
Gdy wypadnie przedmiot, przedstawiający wartość większą niż standardowy przedmiot, pojawia się okienko informujące
gracza o tym fakcie.
Okienko to posiada:
- ikonę przedmiotu wraz z nazwą
- przyciski:
* Potrzeba
* Chciwość (moneta)
* Rezygnacja (krzyżyk)
Potrzeba - przycisk ten wciskamy tylko wtedy, gdy spełnione są następujące warunki:
- możemy założyć przedmiot;
- przedmiot jest lepszy od tego co nosimy;
- przedmiot możemy założyć od razu, albo w najbliższym czasie (lvl).
Chciwość - przycisk wciskamy, kiedy:
- przedmiot chcemy wziąć, aby go sprzedać
- przedmiot chcemy wziąć, aby zamienić jego statystyki w runę
- przedmiot podoba nam się i przyda się do kolekcji
Rezygnacja - nie potrzebujemy danego przedmoitu.
Po wciśnięciu przycisków przez wszystkie osoby w drużynie, system rozpoczyna losowanie. Losowo przydziela numery do graczy od 1 do 100. Osoba, która wylosuje najwyższy numer, otrzymuje przedmiot. Jednak należy pamiętać, że potrzeba ma zawsze pierwszeństwo przed chciwością.
Post został pochwalony 0 razy
|
|